Garanti, İptal ve İade Koşulları

Garanti
www.alarose.com.tr' de satılan tüm ürünler üretici firma garantisi altındadır. 
www.alarose.com.tr iade işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. www.alarose.com.tr sitesinden yapılan tüm alışverişlerde, ürünün yer aldığı paketin kargo görevlisinin yanında açılması, eksik veya hasarlı olan ürünler için tutanak tutturulması gerekmektedir.

Bir ürünün iade edilebilmesi genel olarak aşağıdaki şartlara bağlıdır:

İade Süresi
Satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, satın aldığınız tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde teslim aldığınız şekli ve ürün faturası ile iade edebilirsiniz.

İade Şartları
Ürünün faturası, “Hesabım > Siparişlerim” sayfasından doldurulması gereken iade formu, iade edilecek ürünlerin orijinal kutusu, ambalajı ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Ancak 
www.alarose.com.tr 'nin bazı kategorilerinde ürün ve hizmetlerin doğası gereği farklı iade koşulları uygulanabilmektedir. Ürün satın almadan önce genel iade prosedürüne göre farklılık gösteren ürünlerin aşağıda yer alan iade şartları öncelikli olarak geçerlidir.
Üründe ve ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.
www.alarose.com.tr 'den gelen ürünlerin tarafımıza iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler en geç 1-3 hafta içerisinde, havale ile yapılan ödemeler ise en geç 1 hafta içerisinde hesaba yansımaktadır.
Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilememektedir.

İade şartlarına uygun durumlarda yapılan gönderimlerde kargo ücreti satıcı tarafından ödenecektir.

İade Süreci
Ürün iade ve/veya değişim öncesinde geçerli nedeninizi 
www.alarose.com.tr üyeliğinize giriş yaptıktan sonra sipariş geçmişinizden ilgili ürün alanında iade talebinde bulunmalı ve açıklamanızı belirtmelisiniz. Teknik departmanımız tarafından iade ile ilgili gönderim onayının size iletilmesinden sonra ürünü tarafımıza gönderiniz. Onay bilgisi size “Siparişlerim” sayfasından veya telefon veya mail yoluyla bildirilecektir. Teknik servisimize gelen ürünlerin iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır.

İade Alınamaz Ürünler
Hasarlı ve değişecek ürünler 
www.alarose.com.tr ’ye ulaştıktan sonra 3 (üç) iş günü içerisinde işleme alınırlar. Bu işlem basamakları aşağıdaki gibidir.

- İade ürünler, sorumlusu tarafından teslim alınır, şirket kayıtlarına işlenir.
- Ürünle ilgili hata tespit edilir, ürün sorumluları tarafından test edilir.
- Tespit edilen hatalar müşteriye (telefon veya e-posta ile) haber verilir.

Teslimattan Kaynaklanan Problemler
Zarar görmüş paket durumunda;

- Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak kargo firması yetkilisine tutanak tutturulmalıdır.
- Eğer kargo firması yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır.
- Paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.
- Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda 
www.alarose.com.tr ’ye bildirilmelidir. www.alarose.com.tr en kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesini sağlayacaktır.

Ürün Arızalarında
www.alarose.com.tr ’de satılan tüm ürünler firmamızın garantisi altında olup değişim işlemleri sadece Genel Merkez ’imiz tarafından yapılmaktadır. Tüketicinin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içeresinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin satıcı/sağlayıcıya ulaşması tarihinden itibaren malı geri almayı taahhüt ederiz.

Yeni Bir Siparişin İptali
www.alarose.com.tr 'den vermiş olduğunuz yeni bir siparişi iptal etmek isterseniz Müşteri Hizmetleri bölümünden iptal sebebini belirtmeniz gerekir. Bu durum yanlış sipariş verilmesi, ödeme tipi veya ürün değişikliği gibi durumları içerir. Bu maddenin yürürlüğe girmesi için siparişinizin taşıyıcı firmaya teslim edilmemiş olması gerekmektedir. Tarafınıza ulaşan siparişler için bu madde geçerli değildir.