Müşteri Memnuniyeti

Ala Rose olarak sürdürülebilir bir finansal başarının ancak yüksek müşteri memnuniyeti ve bağlılığı ile sağlanabileceğine inanıyoruz.

Sizlerin beklentileri doğrultusunda, uzun süreli ve kaliteli ilişkiler kurabilmek için süreçlerimizi sürekli iyileştiriyoruz.

Bu nedenle Ala Rose' un hem sizlerin hem de çalışanlarımızın ilk tercihi olmasını sağlamak üzere kendimizi sürekli geliştiriyoruz.


Ala Rose çalışanları;

Yüksek müşteri memnuniyetinin Ala Rose için birincil öncelik olduğunu bilir,

Ala Rose' un, müşteriler için ve müşteriler sayesinde var olduğunu bilir,

Müşterilerin, kendilerini değerli hissetmek istediğini bilir,

Müşterileri tanımak, müşterilerin özelliklerini, ihtiyaç ve beklentilerini anlamak için çaba gösterir,

Müşterileri her zaman dinlemeye hazırdır, sorunlarıyla ilgilenir ve çözüm için gerekli desteği verir,

Müşterileri tam ve zamanında bilgilendirmeye önem verir. Bilgilerin net ve anlaşılır olmasına özen gösterir,

Ala Rose tarafından alınan kararları gerekçeleri ile birlikte açıklar,

Müşterilerine tutabileceği sözler verir, dürüst ve açık iletişim kurar,

"Müşteri bilgilerinin gizliliği” ilkesine sadık kalarak hizmet verir,

Müşterileri ile uzun vadeli, her iki taraf açısından da adil ve kazandıran bir ilişki kurmayı hedefler,

Sadece ürün ve hizmetlerin satışı sırasında değil, müşterinin Ala Rose ile tüm ilişkisi süresince kaliteli hizmet sunar.